Fan Club

Monday, February 18, 2013

First day Sem 4

Views

wahhh dah lama xusik blog aku nieyh. penat aku lap2 habuk, buang sawang-sawang dah lama mengambil tugas aku. dah pegi jauh2,dah2 peg jauh2 mai aku amik alih pulak. banyak story nak kongsi tapi tak dak kesempatan lagi nak coret-coret kat sini. dah jom dengar story pasal hari pertama untuk semester 4  nie. hari pertama nakpi kelas, aku semnagat la pulak. bangun pown awal. bunyi jam loceng terus bangun, lipat2 selimut, kemas3 bantal n terus p masok toilet. takdanya nak tunggu 5minit ka 10 minit lepas jam bunyi baru nak bangun. tengok2 semangat tak. tapiiii roomate aku lagi semangat, bangun awal daripada yang biasa, senang cerita luar biasalah... kunci jam 6.45, tapi roomate aku nie tak bunyi lagi jam aku nie, dia bangun dahh. tengok lagi semangat dari aku.... pastue nkp kelas pown pakai baju agak sedondon.. tengok3 memang terlebih semangat sangat dah nie... harap berkekalanla semangat nie sampai last sem nanti.. AMIN



tengok3 kami sedondon tak. baju hitam2 tudung pink2.. hehe tomeykan



tue yang semangat, tap yang hampehhhhnya  pown ada...adakah patut  aku sorang bley terpinggir dapat  kelas  lain dari kawan2 yang lain. aku daftar lain tapi dapatnya lain. hurmmmm memang hampehhhh betoi2 benda nie. dahla aku  nie tak berapa pandai nak berdikari. adakah patut buang aku sorang2 dekat kelas lain dari orang lain. dahla sorang pown aku xkenai dalam tue. camnala keadaan nanti.. argggg memang xbley nak bayangkanla.. SALAHKAN SIAPAKAH SEMUA NIE?? arggghhhhh harap semua berjalan lancarla.. moga aku cepat dapat kawan baru. dahla aku nie xreti nak bergaul orang yang kenai. gano tue?? pasrah jala. moga2 semua berjalan lancar jalah.. AMIN

No comments:

Post a Comment