Fan Club

Sunday, December 9, 2012

I'M AS A FASILITATOR

Views
Hari khamis lepas, aku ditugaskan untuk menjalankan satu modul mengenai pengurusan masa dan aku bertindak sebagai FASILITATOR dalam mengendalikan modul tersebut... Untuk pengetahuan korang, markah juga diambil berdasarkan pengendalian modul yang telah aku jalankan tue.. harap2 menjadila modul aku tu...

Kalau nk ikowtkan tu merupakan modul pertama yang aku handle sorang2 taw... kalau dulu2 tu aku ngn kawan2... agak NERVOUS jugak mula2 nak start tu... aku  nie kalau dah mula cakap oke dah, nervous2 aku semua akan hilg jugak cket2, tapi masa nak smpi giliran aku tu yg nervous tahap gaban tu... tapi ALHAMDULILLAH aku berjaya mengendalikan modul tersebut... So bley ucapkan Congrates kt aku lepas nie k... ahli kelompok yang telah menjayakan modul nie ialah nani, nisah, maton, farah, fatin dan zimah... THANKS to u olz syg2 ku kerana telah menjayakan modul aku nie.... love u olzs so much






tengok betapa semangatnya aku bagi penerangan




ganasnya aku bagi penerangan

:: by SARA_NAORIL

1 comment:

  1. gmbaq last sekali nampk dak muka bosan aku dengan nani.. haha

    ReplyDelete