Fan Club

Saturday, December 8, 2012

DEAN'S LIST AGAIN

Views


ALHAMDULILLAH sangat2 sebab aku mendapat senarai dekan lagi untuk semester dua... inilah hasilnya setelah penat bersengkang mata mentelaah buku disaat menjelang EXAM dulu.... aku nie kalau exam tak pandai nak study awal2, kalalu study pown mesti tak masuk dalam kepala otak punya... so disebabkan itu, memang setiap kali exam aku akan  buat pecutan disaat akhir2 punyala.... (haha nampak tak ayat agak poyosss di situ).... pointernya berapa adalah RAHSIA...


Bagi manghargai pelajar2 yang memperoleh keputusan yang cemerlang ini, sebuah majlis telah diadakan untuk memberi penghargaan kepada mereka termasuklah aku. hewhewhew.... Majlis nie diadakan pada 6 December 2012, pada hari Khamis di Dewan Besar, UPSI... 


yeayyyyy dapat lagi sijil nieee....hewhewhew


 bergambar sebentar bersama sijil dekanku



aku dan wong



 zaffran zaid



niele budak kelas aku yang mendapat anugerah dekan nie... sebenarnya kami semua 5 orang tapi seorang lagi tak dapat datang, so tinggal kami berempat jewww.... ( dari kiri Haziq, Zhafran, AKU, Wong)...
Aku berharap semester 3 yang sedang aku hadapi sekarang nie juga dapat memperoleh keputusan yang CEMERLANG lagi... dan ramai lagi kawan2 aku akan turut serta bersama2 berada dalam majlis nie...

:: by SARA_NAORIL

No comments:

Post a Comment