Fan Club

Tuesday, December 4, 2012

LOST WORLD TAMBUN~~ WE'RE COMING~~

Views




aku ke LOST WORLD TAMBUN nie dah lama tp baru teringat nak update entry pasal jejalan dekat sana... aku pergi sana dengan HOUSEMATE aku ...masa rancang nak pergi sana memang excited sangat2la, maklumla dah lama tak berendam dalam air lama2.... nak tunjuk jugak bakat renang kat HOUSEMATE2 aku nie jugak.. hahaha...


kat atas nie adala map nak kesana untuk dijadikan panduan... kalau dari tempat aku, Tanjung Malim nak kesana menganbil masa dalam 1 jam 30 minit... aku ngn kengkawan ke sana dengan menunggang sang kura-kura kecil yang kami sewa khas untuk membawa kami ke sana....


Sang kura-kura niela yang aku maksudkan tu.... tengok ja kecil tapi ley muat sampai 6 orang taw...

Tiket nak masuk dalam LOST WORLD  RM55 dan akan dapat balik deposit masa kita kuar nanti tapi mesti serahkan gelang getah yang kita pakai dulu, baru akan dapat deposit sebanyak RM10. kalau aku konfem sera balik, RM10 tuuuuu, macam2 boleh beli kowt... 

niela gelang getah yang sangat bernilai perlu diserahkan balik tuuuu.. ( bergabung meletussssss)

walaupun harga tiket agak mahal tapi memnag berbaloila datang sini... macam2 ada dalam LOST WORLD nie... memang xcukup 1 harila kalau nak tawaf semua kawasan LOST WORLD nie...

meh nengok gambar jakun aku dan kawan2 ke sana


niela housemate yang owesome sst tu ( dari kiri : AINA, HAZIRA, EKIN, YANA , NANI DAN SARAH- akula tu-

















Selepas penat mandi-manda n jejalan kat LOST WORLD nie... kami pown singgah makan untuk mengisi perut yang hebat berbunyi... (telan air LOST WORLD banyak sangat kot)... 




:: by SARA_NAORIL




No comments:

Post a Comment